Midden-Amerika - Reisverslagen van Elize van Eck - WaarBenJij.nu Midden-Amerika - Reisverslagen van Elize van Eck - WaarBenJij.nu

Midden-Amerika

Weer op reis!

Wie had dat gedacht... ;-)

2013 zal voor mij een Midden-Amerikaans jaar worden.

19 januari vlieg ik naar Nicaragua. De eerste maand verblijf ik bij 'La Mariposa'. Hier zal ik 20 uur Spaanse les in de week krijgen, ga ik vrijwilligers werk doen en woon ik bij een Nicaruaanse familie. Zie voor meer info de website: http://mariposaspanishschool.com/.

Na Nicaragua neem ik de bus naar Costa Rica.

In mei zal ik te vinden zijn op Cuba, waar ik 2 weken met mijn ouders rond ga reizen. :-)

De laatste 2 weken ga ik samen met Anna rondreizen in Mexico en op 29 augustus vlieg we (ieder in een eigen vliegtuig) terug vanaf Mexico City. 30 augustus zal ik dan weer landen op Schiphol.

In totaal zal ik 7,5 maand van huis zijn. Hoe de reis exact zal gaan verlopen ligt open.

We gaan het zien, meemaken, beleven en ervaren!

Ik ben benieuwd! :-)

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2013

Zon, muziek, sigaren en rummie in een cup!

07 April 2013

Costa Rica!

20 Maart 2013

Rondreis!

17 Februari 2013

¡Hola!

27 Januari 2013

Alive and kicking!
Elize

Actief sinds 30 Maart 2008
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 53530

Voorgaande reizen:

19 Januari 2013 - 30 Augustus 2013

Midden-Amerika

30 Mei 2008 - 11 Juni 2009

Azië

Landen bezocht: